Työyhteisön läsnäoloharjoitukset
Jotain rauhoittavaa?
75-120 min
Saat työkaluja parempaan yöuneen, keskittymiskykyyn sekä uupumisen ehkäisyyn
Opit läsnäolon ja keskittymisen kautta parempia vuorovaikutustaitoja
Tule luovemmaksi ja innovatiivisemmaksi
Johdatus stressiä lievittävän ja ajatuksia jäsentävän mindfulnessin maailmaan. Pääpaino on harjoituksilla, joita voit tehdä kiireisenkin työpäivän aikana (esim. ennen palaveria tai työmatkalla), ja joita voit käyttää kotona rentoutumiseen.
Teemme mindfulness-harjoituksia, joiden pariin voit palata itsenäisesti. Saat paljon työkaluja tukemaan arkeasi.
Työyhteisön läsnäoloharjoitukset
Jotain supersuosittua?
75-120 min
Rentoutat tehokkaasti kehosi ja mieltäsi
Helpotat lihaskireyksiäsi pitkillä syvävenytyksillä
Opit triggerpallon käytön lihashuollossa
Mahdollisuus kokea uudenlaista ja erilaista kehonhuoltoa; triggerjoogatunnilla vapautetaan kehon jännitystilat. Syvävenyttävä ja rauhallinen yin-jooga yhdistyy triggerpallojen avulla tehtävään kehon triggerpallohierontaan. Triggerpisteet ovat lihaksissa ja pehmytkudoksissa sijaitsevia kohtia, joiden käsittely edesauttaa kehon jännitys- ja kiputilojen laukeamista.
Tunnin jälkeen olosi on rentoutunut ja lihaskireydet helpottaneet. 90 minuutin tunti sisältää ihanan, pitkän loppurentoutuksen.
Mahdollisuus ostaa omaksi triggerpallo, jolla voit työpäivän aikana helposti helpottaa lihaskireyksiäsi mm. selän ja niskan alueelta.
Triggerpallotunti
Jotain, jota voi tehdä farkut jalassa?
45min
Trigger-palloilla kehon triggerpisteiden hierontaa
Poistaa kehon kireyksiä ja jännitystiloja erityisesti selän ja niska-hartiarenkaan alueelta
Hauskaa, hyödyllistä ja helppoa. Sopii kaikille ja tunnille voit tulla työvaatteet päällä!
Luontohuolto – Metsämindfulness
Jotain ihan erilaista?
75-120min
Pääset kokemaan luonnon terveysvaikutukset: sykkeesi ja verenpaineesi laskee luontoympäristössä
Tutustut uudenlaiseen lähestymiseen stressinhallinnassa ja rentoutumisessa
Tunnin jälkeen olosi on rentoutunut ja stressihormonitasosi ovat laskeneet
Tarkastellaan luontoympäristöä eri aistein, tehdään stressiä poistavia, kehoa ja mieltä rentouttavia hengitysharjoituksia sekä mm. välillä keskitytään kävely- ja kehomeditaatioon